آموزش: چگونه اکانت اینستاگرام خود را به صورت موقت غیرفعال و از دسترس خارج کنیم؟
نوشته شده توسط : ساحل

بنابر اعلام اینستاگرام، شما تنها هفته‌ای یک بار توانا به غیرفعال کردن و فعال کردن دوباره اکانت خویش هستید. تجربه پرتو دیتا استفاده مداوم و بی‌دلیل از این قابلیت این مدت را تا چند هفته نیز افزایش داده است.
با غیرفعال کردن اکانت و بیرون شدن از اکانت تا زمانی که مجدد یوزرنیم و پسورد خود را ثبت کرده و مجدد وارد اینستاگرام شوید اکانت خویش را غیرفعال کرده‌اید و هیچ فردی توانا به مشاهده عکس ها و پروفایل شما نیست.
با غیرفعال کردن اکانت پیام‌های شخصی دایرکت، پست‌ها، فالورها و … دست نخورده باقی خواهند ماند.دیلیت اکانت موقت اینستاگرامدر همان سان تجربه نشان دیتا برخی مواقع اوقات برای افرادی که آنها را در تصاویر پیشین خویش تگ کرده‌اید با فعال کردن مجدد اکانت برای آنها نوتیفیکیشن ارسال می‌شود.

در نظر داشته باشید این روند از نظر اینستاگرام کاملا بدون اشکال اعلام شده است ولی در عین حال تجربه اثر داده بعضی اوقات با فعال کردن مجدد اکانت برخی کاربران دچار بعضی اشکالات موقتی می‌شود.
پس از غیرفعال کردن اکانت، نام کاربری شما موقتاً به instagrammer تغییر خواهد کرد و پس از گذشت مدت زمانی (از چند دقیقه لغایت چند ساعت) اکانت به طور کلی به همراه کامنت‌ها و لایک‌ها موقتاً محو خواهد شد.
اگر چه اینستاگرام هیچ محدودیتی برای ورود دوباره و فعال کردن اکانت اعلام نکرده ولی برای پرکار کردن و ورود دوباره معمولا باید چند روز صبر کنید و هیچ عازم برای پرکار کردن جز وارد شدن وجود ندارد.
برخی اوقات کاربران با دشوار در غیرفعال کردن اکانت خود روبرو هستند که مربوط به شبکه اینستاگرام است و راه‌حلی به جز صبر و اتمام مجدد شغل برای این مشکل هستی ندارد. این دشوار معمولا برای کاربرانی که بسیار انجام به این کار می‌کنند اغلب دیده می‌شود.
برای غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام هیچ رهسپار جز سپریدن این موضوع از طریق وب‌سایت اینستاگرام هستی ندارد و غیر پرکار کردن اکانت توسط خود اپلیکیشن امکان ندارد. برای مراجعه به وب‌سایت اینستاگرام می‌توانید از طریق رایانه و یا خویش گوشی اقدام کنید.
اگر می‌خواهید اکانت خود را منزه کنید و برای همش از اینستاگرام خداحافظی کنید می‌توانید از تعلیم پاک کردن اینستاگرام در فارنت استفاده کنید.





:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: